جایگاه تبلیغات

قوانین و مقررات

شرایط استفاده از مجله اینترنتی بازی نیوز 

مطالب مندرج در این صفحه شرایط و ضوابط دسترسی و استفاده از وبسایت مجله اینترنتی بازی نیوز(bazi-news.com) است که از این پس با عنوان “شرایط استفاده” (Terms of Service) نامیده می‌شود. این مطالب یک توافق‌نامه جهت استفاده از مطالب و محتوای وبسایت مجله اینترنتی بازی نیوز است که مخاطبان در زمان استفاده از وبسایت مجله اینترنتی بازی نیوز با رعایت این شرایط موافقت می‌کنند. این شرایط با نخستین استفاده مخاطب از سایت بلافاصله قابل اجرا می‌باشد.

سلب مسئولیت محتوایی از مجله اینترنتی بازی نیوز 

تیم تحریریه مجله اینترنتی BaziNews تلاش می‌کند تا با استفاده از منابع معتبر، مقالات خود را با صحت و دقت کافی نگارش کرده و در صورت لزوم آن را به روزرسانی کند. با این وجود مطالب ارائه شده توسط وبسایت BaziNews در بخش‌های مختلف مثل بخش بازی،تاریخچه ساخت بازی، درباره سازندگان بازی و… فقط جنبه اطلاع رسانی و افزایش سطح اطلاعات عمومی دارد و مسئولیت استفاده از آنها کاملا بر عهده مخاطبان است. مجله اینترنتی بازی نیوز هیچ تضمینی در قبال دقت، کیفیت، صحت یا کامل بودن اطلاعات ارائه شده در مطالب وبسایت خود نداده و هیچ مسئولیتی در قبال کاستی‌ها، خطاها، ایرادها، حذفیات و اشتباه‌های موجود در مقالات ندارد. مسئولیت همه عواقب و نتایج ناشی از استفاده از مطالب مجله اینترنتی بازی نیوز و تصمیم‌گیری بر اساس مطالب ارائه شده در آن کاملا بر عهده مخاطبان است. این مسئولیت کاملا بر عهده مخاطبان است که با استفاده از منابع و مراجع تخصصی یا مراجعه به افراد متخصص از صحت و کامل بودن محتوای مجله اینترنتی بازی نیوز مناسب بودن آنها با نیاز خود اطمینان حاصل کرده و بعد با مسئولیت خودشان به آن عمل کنند.

رعایت حق نشر مطالبBaziNews 

مالکیت متون، تصاویر، کارهای گرافیکی، ویدئوهای اختصاصی، لوگو، علائم تجاری و هر آن چیزی که در صفحات و مقالات مجله اینترنتی بازی نیوز استفاده می‌شود، تماما متعلق به وبسایت مجله اینترنتی بازی نیوز است. بازنشر کامل یا بخشی از مطالب مجله اینترنتی بازی نیوز بدون مجوز کتبی یا با ذکر نام منبع (مجله اینترنتی بازی نیوز) و درج لینک فالو (Follow) به مقاله مجله اینترنتی بازی نیوز مجاز نیست. همچنین استفاده از مطالب مجله اینترنتی بازی نیوز در اپلیکشن‌ها و رسانه‌های چاپی، بدون مجوز یا با ذکر منبع (مجله اینترنتی بازی نیوز) مجاز نیست. بازنشر و استفاده از تصاویر اختصاصی BaziNews که برند “BaziNews ” یا “bazi-news.com ” در آنها درج شده است، تنها با حفظ لوگو BaziNews مجاز نیست و هر گونه حذف نشان BaziNews از این تصاویر مشمول پیگرد قانونی خواهد شد. به علاوه هرگونه کپی برداری از طراحی صفحه اصلی، صفحات داخلی، بخش‌ها و قسمت‌های مختلف، علامت تجاری، نام و لوگو وب سایت BaziNews توسط افراد حقیقی و حقوقی در سایر سایت‌ها و رسانه‌ها ممنوع و مشمول پیگرد قانونی خواهد شد.

سلب مسئولیت مجله اینترنتی بازی نیوز از محتوای لینک‌های خروجی

وبسایت مجله اینترنتی بازی نیوز در نگارش برخی از مطالب و مقالات خود به سایر سایت‌های سطح وب (سایت ثالث) لینک داده است که این موارد شامل آگهی تبلیغاتی یا رپورتاژ آگهی و لینک‌های خروجی به سایت‌های دیگر تحت عنوان اطلاعات بیشتر، منبع و … است. این لینک دهی صرفا جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به هیچ عنوان به معنای تایید یا رد محتواها، خدمات و محصولات این وبسایت‌ها نیست. مجله اینترنتی بازی نیوز هیچ مسئولیتی در قبال محتوا و مقصد لینک‌های خروجی سایت خود ندارد و مسئولیت استفاده از این محتواها و خدمات کاملا بر عهده مخاطبان و سایت ثالث است.

سلب مسئولیت مجله اینترنتی بازی نیوز از محتواهای تبلیغات

وبسایت مجله اینترنتی بازی نیوز هیچ گونه مسئولیتی در قبال کیفیت و صحت محتواها، محصولات، خدمات و هر آن چیزی که در محتواهای تبلیغاتی نمایش داده می‌شود، ندارد. این تبلیغات فقط جنبه اطلاع‌رسانی داشته و مجله اینترنتی بازی نیوز هیچ گونه رد یا تاییدی درباره محتوای آن ندارد. بنابراین این مسئولیت کاملا بر عهده مخاطبان است تا قبل از اقدام به خرید محصولات، استفاده از مطالب یا بهره مندی از خدمات ارائه شده در محتواهای تبلیغاتی، نسبت به کیفیت و صحت آن کسب اطمینان کنند.

سلب مسئولیت امنیتی مجله اینترنتی بازی نیوز 

مجله اینترنتی بازی نیوز با به کارگیری تیم فنی حرفه‌ای و استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا تلاش می‌کند تا یک تجربه‌ی کاربری ایمن، سریع و مطلوب را در اختیار مخاطبان و بازدیدکنندگان خود قرار دهد. با این وجود وبسایت بازی نیوز مسئولیت کلیه تبعات ناشی از حملات سایبری توسط اشخاص ثالث را از خود سلب کرده و هیچ مسئولیتی در برابر انطباق سایت مجله اینترنتی بازی نیوز با دستگاه‌های رایانه، موبایل و تبلت کاربران و مخاطبان ندارد. این مسئولیت کاملا بر عهده مخاطبان است تا با استفاده از روش‌های مطمئن، امنیت دستگاه‌های دیجیتال خود را در زمان استفاده از وبسایت مجله اینترنتی بازی نیوز تامین کنند.

شرایط انتشار نظرات و پاسخ به پرسش‌ها در مجله اینترنتی بازی نیوز 

وبسایت مجله اینترنتی بازی نیوز پاسخ به نیازها و سوال‌های مخاطبان عزیز را رسالت خود می‌داند. اما این پاسخ دهی صرفا جنبه پیشنهادی دارد. بنابراین کلیه پاسخ‌هایی که توسط تیم تحریریه و کارشناسان مجله اینترنتی بازی نیوز سوال‌های مخاطبان داده می‌شود، به هیچ عنوان نباید پاسخ و تشخیص قطعی تلقی شود و لازم است افراد برای یافتن پاسخ دقیق به منابع و افراد متخصص در آن حوزه مراجعه کنند. این مسئولیت کاملا بر عهده مخاطبان است که قبل از هر گونه اقدام و استفاده از پیشنهادها یا اطلاعات، از صحت این موارد اطمینان حاصل کرده و بعد با مسئولیت خودشان به این پیشنهادها عمل کنند. به علاوه وبسایت مجله اینترنتی بازی نیوز مسئولیتی در قبال انتشار و پاسخ‌دهی به سوال‌ها و نظرهای تکراری یا اسپم و همچنین اظهارنظرهای اخلالگرانه، شامل موارد غیرقانونی، نژادپرستانه، توهین آمیز، تهدیدآمیز، مستهجن، شامل اشارات جنسی یا به هر صورت اعتراض برانگیز ندارد.

حق مجله اینترنتی بازی نیوز بروزرسانی صفحه شرایط استفاده

وبسایت مجله اینترنتی بازی نیوز این حق را برای خود محفوظ می‌داند که در هر زمانی و بدون اطلاع قبلی مطالب مندرج در این صفحه با عنوان “شرایط استفاده” را تغییر داده و به روزرسانی کند. بنابراین این مسئولیت بر عهده مخاطبان است تا به صورت مداوم و منظم شرایط مندرج در این صفحه را بررسی کرده و از آخرین تغییرات مطلع شوند. این شرایط به محض به روزرسانی اجرایی هستند و ادامه‌ی استفاده‌ی مخاطبان از وبسایت bazi-news.com به معنای پذیرفتن شرایط جدید است.

حریم خصوصی

محتوای منتشر شده

تمامی اخبار منتشر شده بر روی مجله اینترنتی بازی نیوز دارای منبع مشخص هستند. مطالب غیر خبری مانند عکس‌های ارسالی مخاطبان، پیام‌ها و نظرات مخاطبانی که فاقد حساب کاربری باشند پس از بررسی منتشر می‌شود و مجله اینترنتی بازی نیوز درصورت استفاده از آن‌ها در سایر رسانه‌ها خود را ملزم به رعایت نام ارسال‌کننده (در صورت وجود) می‌داند.

اطلاعات کاربران

در صورتی که شما در مجله اینترنتی بازی نیوز حساب کاربری داشته باشید، کلیه اطلاعات حساب کاربری شما تنها جهت ارتباط با شما استفاده می‌شود و به هیچ عنوان در اختیار بنگاه‌های تبلیغاتی یا افراد غیر مسئول قرار نمی‌گیرد.

دسترسی‌های برنامه

دسترسی‌هایی برنامه مجله اینترنتی بازی نیوز به منظور کارکرد بهینه و مناسب آن طراحی شده است و کاربرد هر کدام به شرح زیر است:

خواندن وضعیت تلفن و شناسه

از این دسترسی جهت بدست آوردن شناسه دستگاه شما برای تهیه گزارشات مختلف آماری مانند تعداد اخبار مشاهده شده و .. استفاده می‌شود.

شرایط استفاده

– استفاده از مجله اینترنتی بازی نیوز اطلاعات منتشر شده در آن با مسئولیت کاربر صورت می‌گیرد و مجله اینترنتی بازی نیوز مسئولیتی در قبال مشکلات احتمالی یا از دست رفتن اطلاعات تلفن همراه، تبلت و یا هر دستگاه دیگر ندارد.
– در صورتی که کاربر از محتوای منتشر شده در مجله اینترنتی بازی نیوز سوء استفاده کند، مسئولیت آن با خود او می باشد.
– کاربران دارای حساب کاربری، مسئول محتوای منتشر شده‌ی خود در اپلیکیشن مجله اینترنتی بازی نیوز هستند.
– مجله اینترنتی بازی نیوز در صورت تشخیص می‌تواند بخشی از محتوای ارسال شده کاربران را حذف نماید.
– در صورت سوء استفاده از مجله اینترنتی بازی نیوز یا تلاش برای آسیب رساندن به نرم‌افزار، زیرساخت و یا دیگر کاربران مجله اینترنتی بازی نیوز، این مجموعه حق شکایت و برخورد قانونی را دارد.

نوشته‌ها

برگه‌ها

بازی ها

    محل تبلیغات اختصاصی

    جایگاه تبلیغات

    جایگاه تبلیغات

    جایگاه تبلیغات

    محل تبلیغات اختصاصی

    جایگاه تبلیغات

    محل تبلیغات اختصاصی

    محل تبلیغات اختصاصی

    جایگاه تبلیغات

    جایگاه تبلیغات

    جایگاه تبلیغات

    جایگاه تبلیغات