جایگاه تبلیغات

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از فروشگاه خانومی

  • ۱۴۰۱-۱۲-۱۰
  • ۵۰ بازدید
خرید لوازم آرایشی و بهداشتی از فروشگاه خانومی

خرید لوازم آرایشی به منظور پاکسازی، بهسازی، زیباسازی یا ارتقای زیبایی بدن صورت می­‌گیرد. داشتن ظاهری زیبا و آراسته خواسته مشترک مردان و زنان است؛ اما برای خانم‌­ها از اولویت و ارزش بیشتری برخوردار است.

این لوازم آرایشی به‌طور مستقیم با سطح خارجی بدن مانند پوست، مو، ناخن و لب­‌ها در تماس بوده، بنابراین در هنگام خرید لوازم آرایشی بیشترین دقت را باید داشته باشید تا لوازمی را خریداری کنند که بر سلامت آن‌ها تأثیر منفی نداشته باشد. لوازم آرایشی در یک دسته­‌بندی کلی به لوازم آرایشی بدن، صورت، مو و ناخن تقسیم‌بندی می­‌شوند. قابل ذکر است که ایران، هفتمین رتبه مصرف لوازم آرایشی را در دنیا دارد و از بین مواد آرایشی، عطر و ادکلن، رژلب، ریمل، خط چشم، مداد چشم، پنکک، کرم پودر فروش بیشتری نسبت به دیگر محصولات آرایشی دارند.

لوازم آرایشی چشم

آرایش چشم تأثیری زیادی در زیبایی صورت دارد و از زمان­‌های قدیم نیز مرسوم بود. از لوازم آرایشی چشم می‌­توان به ریمل، سایه چشم، پرایمر چشم، تقویت کننده مژه، لنز رنگی، خط چشم، مداد چشم اشاره کرد. در زمان خرید لوازم آرایشی باید به کیفیت و مواد به کار رفته در آن محصول آرایشی، نحوه نگه‌داری، تاریخ مصرف و…توجه کرد و نباید از هر جا و از هر برندی خرید کرد زیرا انتخاب نادرست اینگونه مواد باعث به خطر افتادن سلامتی انسان می­‌گردد؛ بخصوص چشم که یکی از حساس­‌ترین قسمت‌­های صورت می‌­باشد. در ادامه به معرفی برخی از لوازم آرایشی چشم و برندهای آن می‌­پردازیم.

۱- سایه چشم: یکی از محصولات آرایشی که بیشتر توسط خانم­‌ها و روی پلک و ابروان استفاده می‌­گردد که باعث جذابیت و زیبایی بیشتر چشم می­‌شود. قبل از استفاده از این محصول باید اطراف چشم را پاکسازی کرده و کمی مرطوب کننده به دور چشم بزنید و برای اینکه ماندگاری آرایش چشم را بیشتر کنید از پرایمر چشم استفاده کنید. در هنگام سایه زدن چشمتان را باز نگه دارید و در انتخاب رنگ، همیشه سایه­‌ا‌ی را انتخاب کنید که چند درجه از چشم شما روشن‌­تر باشد.

  • سایه چشم این لی مدل Lavander Paradise با قدرت ماندگاری بالا، بافتی نرم و ابریشمی با داشتن چهار رنگ مکمل و منحصر به‌­فرد
  • پالت سایه چشم میبلین مدل Urban Light شماره۱۱۰ دارای ۱۲ رنگ جذاب با رنگدانه­‌های قوی و ماندگاری بالا
  • سایه چشم ماوالا مدل Brun Truffe شماره ۰۹ فاقد پارابن و مواد معطر، مناسب برای افرادی که چشم­‌های حساسی دارند با جلوه رنگ مات و ماندگاری بالا، تنها چند مورد از سایه­‌های موجود در بازار است که در اینجا معرفی کردیم.

۲-ریمل: از جمله مواردی است که در خرید لوازم آرایشی لحاظ می­‌گردد؛ زیرا باعث بلندتر و تیره­‌تر شدن مژه چشم می­‌شود. به کمک ریمل می‌­توانید به مژه فرم داده و آن را پر حجم نمایش دهید. ریمل‌­ها در انواع و کاربرد متفاوت هستند. در این قسمت به معرفی تعدادی از آن‌ها می‌­پردازیم.

  • ریمل نوت سری Reel Look رنگ مشکی، فاقد پارابن و بدون حساسیت- ریمل بلند کننده مژه این لی مدل Exreme Length برس مناسب برای افزایش طول مژه­‌ها و بدون حساسیت
  • ریمل سیترای کد۳۳حجم دهنده و بلند کننده مژه، دارای پارابن، با میزان ماندگاری بالا و ضد آب
  • ریمل حجم دهنده کالیستا مدل Wonder Volume رنگ مشکی، بدون ایجاد چسبندگی مژه‌­ها، پرپشت کننده و ضد ریزش و سیاهی زیر چشم
  • ریمل گلدن رز مدل Wonder Lash X12 دارای رنگدانه­‌های مشکی، ماندگاری بالا، حاوی پرو ویتامین B5، دارای فرچه مویی و بالا برنده مژه‌­ها و بسیاری دیگر.

سایه چشم فروشگاه الاناز

۳-خط چشم: یکی از لوازمی است که زیبایی چشم را چند برابر می­‌کند و به‌دلیل علاقه زیادی که بانوان در استفاده از این وسیله دارند همیشه جزو خرید لوازم آرایشی آن‌ها محسوب می­‌شود که انواع مختلفی از جمله ماژیکی، مایع و مدادی دارد.

  • خط چشم دوسه کد۰۰۲ از نوع ماژیکی، ماندگاری بالا، ضد آب و با رنگ مشکی
  • خط چشم دوسه کد۰۲ از نوع مایع به رنگ مشکی و دارای کیفیت خوب
  • خط چشم مای مدل Dip Liner حاوی ویتامین E، ضد التهاب، مرطوب کننده، با قلم موی ماژیکی، ماندگاری بالا و استفاده راحت
  • خط چشم ماژیکی گلدن رز مدل Precision Eyeliner دارای جلوه مات، بافت نرم و روان، دربرابر تعریق مقاوم و خشک شدن سریع روی پلک و انواع برندهای دیگر

۴-مداد چشم: یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی چشم بوده و اکثریت خانم‌­ها حتی افرادی که اهل آرایش کم و ملایم هستند مداد چشم را در فهرست خرید لوازم آرایشی خود لحاظ می­‌کنند. توجه داشته باشید در انتخاب مداد چشم حتماً از قبل روی برندی که می­‌خواهید آن را خرید کنید مطالعه کنید.

  • مداد چشم نوت مدل Ultra Rich Color شماره۰۵ فاقد عطر و پارابن، مورد تایید متخصصان پوست و بدون حساسیت-
  • مداد چشم ماوالا مدلKhol Kajal Crayon  شماره۹۳۵۰۸ قابل استفاده برای زیر و بالای چشم، ماندگاری بالا، رنگ فیروزه­ای وبا ساختار نرم
  • مداد چشم گلدن رز شماره۰۴ ضد آب، با ماندگاری ۲۴ ساعته، فاقد پارابن و بافت متالیک و انواع دیگری از این محصول که در بازار به وفور وجود دارد.

۵- مژه مصنوعی: یکی از مکمل‌­هایی است که در آرایش چشم استفاده می­‌گردد و از آن‌جایی که همه افراد مژه‌­های پرپشتی ندارند، حتی برای یکبار هم که شده مژه مصنوعی را در فهرست خرید لوازم آرایشی خود قرار می‌­دهند.

  • مژه مصنوعی ام.اف کد۰۰۵ مجموعه ۴عددی ساخته شده از موی طبیعی و موجب برجسته شدن چشم­‌ها
  • مژه مصنوعی ام.اف کد۰۰۱ مدل Short Black دارای اندازه کوتاه و ساخته شده از موی طبیعی با جلوه­ای زیبا
  • مژه مصنوعی ام.اف کد۰۰۴ سایز Mix موجب برجسته‌­سازی چشم‌­ها، شامل سه سایز کوتاه، متوسط و بلند و بسیار شبیه به مژه طبیعی انسان و موارد دیگری که باعث دو برابر زیبا و جذاب شدن چشم می­‌گردند.

از مواردی که باید در خرید لوازم آرایشی به آن دقت کرد و در این مقاله اینترنتی همواره از آن یاد شد میزان ماندگاری و کیفیت و نوع برند لوازم آرایشی بوده، بنابراین بهتر است قبل از اینکه خرید خود را در یکجا بنویسید ابتدا باید اطلاعات لازم در مورد تک تک لوازمی که می­‌خواهید در فهرست خرید لوازم آرایشی خود بگنجانید را، به‌دست آورید تا پوستی زیبا و شاداب داشته باشید. امروزه با در اختیار داشتن بستر اینترنتی گسترده شما قادرید دانستنی­‌های خود را در این زمینه افزایش دهید.

خرید لوازم آرایشی از یک فروشگاه اینترنتی معتبر

اگر در زمان خرید لوازم آرایشی حساسیت لازم را به‌خاطر سلامتی خود داشته باشید حتماً برندی را انتخاب می‌­کنید که معتبر و معروف بوده و علاوه‌بر آن از یک مرکز معتبر خرید خود را انجام می‌­دهید. یکی از این مراکز بسیار معتبر فروشگاه اینترنتی خانومی بوده که تأمین کننده انواع بسیار زیادی از محصولات بهداشتی، آرایشی، پوشاک، عطر و ادکلن و اکسسوری و… با برندهای متنوع و معتبر است.

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محل تبلیغات اختصاصی

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

محل تبلیغات اختصاصی

جایگاه تبلیغات

محل تبلیغات اختصاصی

محل تبلیغات اختصاصی

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات