جایگاه تبلیغات

رونمایی از برنامه پنج‌ساله و جاه‌طلبانه سازنده بازی Star Citizen

  • ۱۴۰۰-۱۰-۲۴
  • ۱۰ بازدید
رونمایی از برنامه پنج‌ساله و جاه‌طلبانه سازنده بازی star citizen

استودیوی Cloud Imperium Games، سازنده‌ی بازی Star Citizen از اهدافی که قصد دارد طی پنج سال آینده به آن‌ها برسد، رونمایی کرد.

استودیوی Cloud Imperium Games، سازنده‌ی بازی Star Citizen چندوقت پیش اعلام کرده بود که می‌خواهد طی پنج سال تعداد استودیوها و تیم‌های بازی‌سازی خود را در بریتانیا افزایش دهد. آن‌ها در همین راستا عنوان کردند که قصد دارند یک استودیوی بزرگ در شهر منچستر تأسیس کنند که تعداد اعضای کلاود ایمپریوم گیمز را از ۴۰۰ نفر فعلی آن، به هزار نفر در سال ۲۰۲۶ می‌رساند. این استودیو حالا دست به معرفی کامل برنامه‌ی پنج‌ساله و جاه‌طلبانه‌ی خود زده است.

کارل جونز، مدیر ارشد عملیاتی کلاود ایمپریوم گیمز که اخیرا با مجله‌ی MCV مصاحبه می‌کرد، گفت انتظار دارد که آن‌ها تا پنج سال آینده به جایی برسند که در حال ساخت چند دنباله برای Squadron 42 باشند. گفتنی است که Squadron 42 همان بخش تک‌نفره و داستانی بازی استار سیتیزن است که انتشارش تاکنون بارها با تأخیر مواجه شده است و طرفداران مدت‌ها است منتظر آن هستند. همچنین اسکادران ۴۲ قرار است حال‌و‌هوایی ماجراجویانه داشته باشد و اینکه در آن شاهد نقش‌آفرینی هنرپیشه‌های هالیوودی خواهیم بود.

سفینه‌های فضایی در حال جنگیدن در بازی star citizen

جونز بااینکه حرف از ساخت چندین دنباله برای Squadron 42 در چند سال آینده می‌زند، به صراحت اعلام نمی‌کند که نسخه‌ی اول آن چه زمانی به‌دست بازیکنان می‌رسد. او می‌گوید کریس رابرتس، مدیر Cloud Imperium Games در حال حاضر به بریتانیا نقل‌مکان کرده تا به ساخت بخش داستانی Squadron 42 کمک کند. اما جونز اشاره می‌کند که «هنوز یکی دو سالی» تا تکمیل و آماده‌ی انتشار شدن این بخش باقی مانده است. جالب اینکه بدانید هفت سال از تاریخ انتشار اصلی Squadron 42 گذشته است.

جونز در مورد وضعیت پنج سال آینده‌ی خود بازی Star Citizen جزئیات خاصی ارائه نمی‌کند. ولی معتقد است که استار سیتیزن در سال ۲۰۲۶ به یک بازی بسیار بزرگ در سبک MMORPG تبدیل خواهد شد. او همچنین اشاره می‌کند که با گسترش بازی و ویژگی‌های آن، شاید لازم باشد کلاود ایمپریوم گیمز برای مواردی مانند پشتیبانی بیشتر از کاربران بازی، استودیوهای بیشتری در نقاط مختلف جهان تأسیس کند و دست به استخدام افراد بیشتری بزند.

جونز توضیح می‌دهد: «در حال حاضر ما حضور کم‌رنگی در منطقه‌ی آسیا-اقیانوسیه داریم و افزایش حضور در این منطقه چیزی است که احتمالا جزو برنامه‌های بلند‌مدت‌مان خواهد بود. دلیل آن این است که اگر بازی‌تان ناگهان محبوبیت زیادی در آن منطقه پیدا کند، آن‌وقت باید تیم‌هایی را به کار بگیرید تا به‌طور اختصاصی به گیمرهای آن کشورها خدمات ارائه کنند.» جونز همچنین اشاره می‌کند که کلاود ایمپریوم گیمز قصد دارد استودیوی خود را در فرانکفورت آلمان گسترش داده و تعداد کارمندان آن را دوبرابر کند.

سفینه‌ها در حال عبود ازمیان سنگ‌های فضایی در بازی star citizen

سازندگان تا اواخر آبان‌ماه گذشته موفق شدند بیش از ۴۰۰ میلیون دلار برای توسعه بازی استار سیتیزن جمع‌آوری کنند؛ مبلغی که توسط ۳.۳ میلیون طرفدار یا سرمایه‌گذار‌هایی که مشتاق مشارکت در این پروژه هستند، تأمین شده است. همچنین در شهریور گذشته بود که Advertising Standards Authority، نهادی که بر تبلیغات در کشور بریتانیا نظارت می‌کند، به کلاود ایمپریوم گیمز هشدار داد اگر می‌خواهد سفینه‌هایی را در استار سیتیزن به فروش بگذارد که هنوز در حد یک تصویر مفهومی هستند، باید به‌صورت شفاف به کاربر اعلام کند که این آیتم فعلا وجود خارجی ندارد و در بازی در دسترس نیست.

 

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محل تبلیغات اختصاصی

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

محل تبلیغات اختصاصی

جایگاه تبلیغات

محل تبلیغات اختصاصی

محل تبلیغات اختصاصی

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات