جایگاه تبلیغات

مدت زمان بازی انحصاری Scorn مشخص شد

  • ۱۴۰۱-۰۵-۰۹
  • ۸ بازدید
مدت زمان بازی انحصاری scorn مشخص شد

به‌تازگی مشخص شد که کاربرها برای تمام کردن بازی Scorn به چند ساعت زمان نیاز دارند.

استودیو Ebb Software، سازنده بازی Scorn به‌تازگی Volume جدید The Pulse را در فروشگاه دیجیتالی استیم منتشر کرده است. تیم سازنده هر ماه به واسطه The Pulse اطلاعات جدیدی را از پروسه‌ی تولید بازی Scorn و محتویات آن در اختیار کاربرها قرار می‌دهد.

جدا از اطلاعاتی که از آلبوم موسیقی متن اورجینال و آرت‌بوک بازی منتشر شده، تیم سازنده اعلام کرد که برای به پایان رساندن بازی Scorn چه‌قدر زمان نیاز دارید. سازندگان گفتند که گیمرها برای تمام کردن این بازی و حل معماها به شکل عادی، تقریبا به ۶ ساعت زمان نیاز دارند. تجربه بازی می‌تواند تا هشت ساعت هم زمان ببرد.

بازی Scorn دارای محیط‌های متنوع و جذابی است که قطعا توجه برخی از افراد علاقه‌مند به گرفتن اسکرین‌شات را جلب می‌کند. ازاین‌رو وجود حالت عکاسی می‌تواند گزینه مناسبی برای این بازی باشد، اما مشخص شده که Scorn فاقد حالت عکاسی (Photo Mode) است.

تیم سازنده در این راستا اعلام کرد: «تمرکز ما روی این است که بازیکن حداکثر غوطه‌وری را در بازی تجربه کند. ازاین‌رو بازی دارای طراحی رابط کاربری (UI) حداقلی است». این گفته بدین معنا است که با وجود نبود حالت عکاسی، کاربرها شانس ثبت تصاویر خوبی را دارند که در آن‌ها فقط محیط بازی به چشم می‌آید و خبری از آیکون‌های متفاوت رابط کاربری نیست.

کاراکتر بازی scorn با سلاحی در دست

باتوجه‌به نمایش‌های Scorn، شاید با خود بگویید که این یک محصول AAA است. درحالی که تیم سازنده دراین‌باره می‌گوید: «این یک پروژه مستقل و یک پروژه با شور و اشتیاق است. در ابتدا، تنها چهار نفر بودیم و با یک بودجه بسیار کم بازی رو شروع کردیم. این در حالی است که طی زمان رشد کردیم و حال می‌توان از آن به‌عنوان یک پروژه AA یاد کرد».

دراین‌میان بد نیست به اطلاعات منتشرشده از ساندترک و آرت بوک Scorn هم اشاره کنیم. کاربرها می‌توانند آلبوم موسیقی متن و آرت‌بوک بازی را هم با خرید جداگانه و هم با خرید نسخه دیلاکس بازی کسب کنند. مدت زمان ساندترک‌های بازی دو ساعت است و تیم سازنده از Aethek و Lustmord برای ساخت آهنگ‌های Scorn استفاده کرد. در آن سو آرت بوک بازی ۱۹۲ صفحه دارد و شامل توضیحاتی از اسطوره‌شناسی، طراحی‌های محیطی، طراحی‌های سلاح‌های بازی و موجودات داخل بازی می‌شود.

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محل تبلیغات اختصاصی

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

محل تبلیغات اختصاصی

جایگاه تبلیغات

محل تبلیغات اختصاصی

محل تبلیغات اختصاصی

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات