جایگاه تبلیغات

معرفی بازی موبایل لجند و نحوه پیشرفت در آن

  • ۱۴۰۱-۰۹-۲۰
  • ۱۸۹ بازدید
معرفی بازی موبایل لجند و نحوه پیشرفت در آن

اگر به دنبال یک بازی رقابتی و هیجان‌انگیز برای موبایل هستید، موبایل لجند (Mobile Legends) یکی از بهترین عناوینی است که می‌توانید در میان بازی‌های موبایل پیدا کنید. این بازی یک نبرد چندنفره است که در گروه بازی‌های موبایل قرار می‌گیرد؛ دو تیم پنج‌نفره که در یک مدت زمان مشخص با هم مبارزه می‌کنند. وجود کاراکترهای مختلف با قابلیت‌ها و قدرت‌های جالب در کنار هیجان مبارزات جذابیت زیادی به این بازی بخشیده‌اند. در ادامه با معرفی بازی موبایل لجند شما را با روند این بازی بیشتر آشنا کرده و روش‌های پیشرفت در آن را برایتان توضیح خواهیم داد.

آشنایی با بازی موبایل لجند نبردهای موبایل لجند معمولا ۱۰ دقیقه زمان می‌برند. البته اگر مبارزات سخت‌تر را انتخاب کنید ممکن است زمان بیشتری مشغول نبرد باشید. نابود کردن پایگاه یا قلعه تیم دشمن هدف اصلی بازی است که شما را به پیروز نهایی میدان تبدیل می‌کند. شما برای برنده شدن به کار تیمی قوی و استراتژی نیاز دارید. هدف این بازی گرفتن کیل‌های بیشتر نیست. البته گرفتن کیل می‌تواند کاراکتر شما را قوی‌تر کند اما هدف اصلی از بین بردن قلعه دشمن است.
در نقشه بازی سه مسیر (Lane) وجود دارد؛ مسیر بالایی با نام گلد لین (The Gold Lane) یا مسیر طلا شناخته می‌شود. سپس مسیر میانی و در آخر مسیر پایین که با نام اکس‌پی لین (EXP Lane) شناخته می شود قرار دارند. برای برنده شدن در بازی باید تمام ۹ برجکی که در این سه مسیر قرار دارند را نابود کنید. این برجک‌ها نقش دفاعی مهمی برای شما و تیم دشمن دارند. بدون از بین بردن برجک‌های حداقل یک مسیر نمی‌توانید قلعه دشمن را نابود کنید.

جنگل، جنگل فضایی بین سه مسیر است که می‌تواند به چهار بخش تقسیم شود. در جنگل هیولاها و موجوداتی حضور دارند که با شکست دادن آن‌ها می‌توانید باف (Buff)، امتیاز تجربه و طلا به‌دست بیاورید. با کشتن اژدهای جنگل باف آبی یا بنفش، با کشتن دیو باف قرمز و با کشتن دیگر موجودات طلا و امتیاز تجربه دریافت خواهید کرد. هرکدام از این آیتم‌ها قدرت‌های خاصی به شما می‌بخشند.

یکی از هیولاهایی که کشتن آن در بازی اهمیت بسیار زیادی دارد لاک‌پشت (Turtle) است. این هیولا که در یک سمت رودخانه قرار دارد، دارای هلث (Health) یا نوار سلامت بالایی است؛ بنابراین بهتر است به کمک اعضای تیم آن را از بین ببرید. اگر موفق به انجام این کار شوید تمام اعضای تیم گلد و امتیاز تجربه دریافت می‌کنند.
نقش قهرمان ها یکی دیگر از مواردی که پیش از آغاز بازی از اهمیت زیادی برخوردار است شناختن نقش‌های هرکدام از کاراکترها است. بیش از ۱۱۰ قهرمان در بازی موبایل لجند با توانایی‌های متفاوت وجود دارند. در بازی‌هایی مانند موبایل لجند کار تیمی بسیار مهم است و کلاس هرکدام از این قهرمان‌‌ها نقش آن‌ها را در مسیر یا جنگل مشخص می‌کند. قهرمان‌های موبایل لجند به شش کلاس تقسیم می‌شوند؛ تانک‌ (Tank)، قاتل‌ (Assassin)، فایتر (Fighter)، تیرانداز (Marksman)، جادوگر (Mage)، پشتیبان (Support).

تانک‌ها که معمولا در مسیر پایین نقشه یا اکس‌پی حرکت می‌کنند همیشه در خط اول نیروها قرار می‌گیرند. این قهرمان‌ها دارای نوار سلامت بالاتری هستند، بنابراین در نبردها استقامت بیشتری دارند.

قاتل‌ها نقطه مقابل تانک‌ها هستند. نوار سلامتی آن‌ها کم است اما ضربات بیشتری به دشمن وارد می‌کنند. این قهرمان‌ها در جنگل‌ به‌خوبی عمل می‌کنند.

فایترها تقریبا چیزی بین تانک‌ها و قاتل‌ها هستند. نوار سلامتی بالایی ندارند و در فاصله نزدیک با دشمن مبارزه می‌کنند. این قهرمان‌ها بهترین عملکرد خود را در مسیر پایینی نقشه نشان می‌دهند.
تیراندازها مشابه قاتل‌ها هستند. آن‌ها در مسیر طلا یا مسیر بالایی نقشه به‌خوبی عمل کرده و از فاصله دور آسیب زیادی به نیروهای دشمن می‌زنند.

روش های پیشرفت در موبایل لجند اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، دنیای بازی‌های آنلاین کمی بی‌رحم است. شما نمی‌توانید با سطح مبتدی در بازی‌ها برنده شوید یا به رقابت با دیگران بپردازید. اگر می‌خواهید نهایت لذت را از این بازی ببرید، باید مثل یک حرفه‌ای بازی کنید. در ادامه روش‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند در پیشرفت شما در موبایل لجند نقش مهمی داشته باشند.

تجهیزات مناسب انتخاب کنید تجهیزاتی که می‌توانید از درون بازی برای کاراکتر خود خریداری کنید، می‌توانند قدرت بیشتری به قهرمان شما ببخشند. البته هر کدام از قهرمان‌ها تنها ۶ آیتم می‌توانند داشته باشند. در کل ۹۶ آیتم در موبایل لجند وجود دارد که در ۵ دسته قرار می‌گیرند؛ اتک یا حمله (Attack)، جادو (Magic)، دفاع(Defense) ، حرکت (Movement) و جنگل (Jungle).

از طلسم ها به درستی استفاده کنید بتل اسپل‌ها (Battle Spells) طلسم‌هایی هستند که پیش از بازی انتخاب می‌کنید. استفاده از طلسم درست در یک نبرد می‌تواند نقش مهمی در پیروزی شما داشته باشد. این طلسم‌ها می‌توانند در نبردها به نفع قهرمان‌های شما عمل کرده یا نقاط ضعف آن‌ها را جبران کنند.

در کل ۱۲ بتل اسپل در موبایل لجند وجود دارد که هرکدام پس از رسیدن به یک لول مشخص آنلاک می‌شوند. برای آنلاک کردن تمام بتل اسپل‌ها باید به لول ۲۳ برسید.

سولو بازی کنید زمانی که برای اولین بار مبارزات کلاسیک موبایل لجند را بازی می‌کنید، بهتر است مود سولو (Solo) یا انفرادی را انتخاب کنید. سعی کنید مقابل دوستان یا بازیکنان دیگری که از شما باتجربه‌تر هستند بازی نکنید. اگر مقابل بازیکنان حرفه‌ای و باتجربه بازی کنید، در مسابقات بعدی مقابل افرادی حرفه‌ای‌تر قرار خواهید گرفت.

زمانی‌که یک بازیکن به شکل تک‌نفره بازی می‌کند، به احتمال قوی مقابل بازیکنانی قرار می‌گیرد که از نظر سطحی با او برابر هستند. این موضوع درباره بات‌ها یا کاراکترهای دشمن که توسط کامپیوتر کنترل می‌شوند هم صدق می‌کند.

فارم کنید و لول خود را بالا ببرید پس از شکست مینیون‌های تیم دشمن و هیولاهای جنگل، طلا و لول آپ (Level Up) به‌دست می‌آورید. این فرایند فارمینگ نام دارد. طلاهایی که به کمک فارم کردن به دست می‌آورید در خرید آیتم‌های مختلف به کار شما می‌آیند و در نتیجه موجب ارتقا سطح کاراکترتان می‌شوند.

به سراغ بازی‌ های رنک نروید این توصیه فقط مخصوص بازیکنانی با لول کمتر از ۱۹ است. تا زمانی‌که به این سطح نرسیده‌اید به سراغ بازی‌های رنک نروید. شما از لول ۱۹ می‌توانید بتل اسپل فلیکر (Flicker) را آنلاک کنید. این طلسم یکی از مهم‌ترین طلسم‌ها در بازی‌های رنک به‌شمار می‌رود و می‌تواند پیروزی شما را تضمین کند.

نقشه را فراموش نکنید یکی از نکات کلیدی در پیشرفت در موبایل لجند فهم کامل نقشه است. فهمیدن نقشه به شما کمک می‌کند استراتژی و حرکات انمی‌ها را ببینید و همچنین به‌راحتی با تیم خود ارتباط برقرار کنید. بهتر است در طول بازی هر چند ثانیه یک‌بار به نقشه نگاه کنید تا کنترل بیشتری روی مبارزات داشته باشید.

بتل پوینت‌ های خود را هدر ندهید استفاده اقتصادی از بتل ‌پوینت‌ها (Battle Points) در موبایل لجند از اهمیت زیادی برخوردار است. شما می‌توانید از این بتل‌پوینت‌ها برای آنلاک کردن قهرمان‌ها استفاده کنید. قهرمان‌های این بازی به جز چند کاراکتر محدود رایگان نیستند و برای بازی‌ کردن با آن‌ها باید از بتل پوینت استفاده کنید.

این موارد برخی از بهترین روش‌های برای پیشرفت در موبایل لجند به‌شمار می‌روند. در آخر باید به خاطر داشته باشید که تمرین می‌تواند شما را به یک گیمر حرفه‌ای تبدیل کند. سعی کنید علاوه‌بر تمرین بازی‌های افراد حرفه‌ای را ببینید و با استراتژی‌های آن‌ها آشنا شوید و از همه مهم‌تر از بازی لذت ببرید.

 

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محل تبلیغات اختصاصی

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

محل تبلیغات اختصاصی

جایگاه تبلیغات

محل تبلیغات اختصاصی

محل تبلیغات اختصاصی

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات