بهگفتهی رئیس استودیو استاربریز، روند توسعهی بازی Payday 3 بسیار خوب پیش میرود.
استودیو استاربریز بازی شوتر Payday 3 را در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد و این بازی از آن زمان تاکنون تاریخ عرضه مشخصی ندارد که احتمالا یکی از دلایل این اتفاق، مشکلات رخ داده در روند تولید این بازی بهدلیل همهگیری ویروس کرونا بوده است. بااینحال توبیاس سیوگرن، مدیرعامل استاربریز، در مصاحبهی اخیر خود با وبسایت IGN اعلام کرد که ساخت بازی Payday 3 به خوبی پیش میرود و سازندگان همچنان برای انتشار آن در سال ۲۰۲۳ برنامه دارند. سیوگرن در اینباره توضیح داد:
«من بسیار هیجانزده هستم که دربارهی آن بیشتر بگویم اما در این مرحله نمیتوانم. ما هیچ اطلاعات دیگری به جز برنامهی انتشار آن در سال ۲۰۲۳ منتشر نکردهایم. ما این کار را خواهیم کرد و بسیار سرگرمکننده خواهد بود».
همچنین سیوگرن در مورد تغییر انجین بازی به آنریل و اینکه چگونه تیم سازنده با فناوریهای زمان ساخت Payday 2 وضعیت بسیار دشواری را گذراندهاند، صحبت کرد: «ما در آن زمان نتوانستیم نسخههای کنسولی Payday 2 خود را با نسخه رایانه شخصی هماهنگ کنیم. البته انجینی مانند آنریل به شما این فرصت را میدهد که بهجای [محدودیت] فناوری، روی ساخت بازی تمرکز کنید».
استاربریز علاوهبر ساخت Payday 3، در حال انجام اقدامات دیگری است و یک استودیوی جدید در بریتانیا را برای کار روی دو IP جدید که بهدست آورده، تأسیس کرده است. سیوگرن در ادامه گفت که این شرکت قطعا بهدنبال خریدهای بیشتر در آینده خواهد بود. به نظر میرسد لارنس بیشاپ و تانکرد دایک-ولز که از بنیانگذاران Cinder Cone هستند، سرپرستی شعبهی جدید استاربریز در بریتانیا را بر عهده خواهند داشت. این دو درکنار انتشار بازی خود به نام Skeleton Crew، روی ساخت Firewatch ،Battalion Wars و آثار دیگر نیز کار کردهاند.
سیوگرن در مورد انتخاب بریتانیا برای تأسیس شعبه جدید گفت: « اینجا یکی از مراکزی بود که ما از دست داده بودیم. احساس میکردم فرصت خوبی برای برقرای ارتباط توسعهدهندگان عالی بریتانیا با استاربریز وجود دارد و فکر میکنم افتتاح شعبهای در آنجا به این هدف کمک خواهد کرد. استاربریز همچنان روی توسعهی بازیهای لایو سرویس خود در آینده تمرکز دارد. اگر پس از انتشار بازی، محتوای جدید و بیشتری را به سرعت ارائه نکنیم، اشتباه بزرگی مرتکب شدهایم».