جایگاه تبلیغات

رفع تضمینی لگ بازی کالاف

  • ۱۴۰۳-۰۱-۱۹
  • ۳ بازدید
رفع تضمینی لگ بازی کالاف

یکی از دغدغه‌ها و مشکلات اصلی که برخی از گیمرها با آن روبرو می‌شوند، لگ بازی است. همچنین ممکن است شما بعد از خرید سی پی کالاف موبایل و دریافت اسکین یا تجهیز کردن سلاح‌های خود با لگ یا تاخیر در بازی مواجه شوید. در ادامه راهکارهایی را بیان می‌کنیم که برای رفع تضمینی لگ بازی در کالاف موثر است.

نحوه رفع تضمینی لگ در بازی کالاف دیوتی

لگ بازی می‌تواند موجب کاهش هیجان و علاقه‌مندی بازیکنان به کالاف دیوتی شود. حدود نیمی از کاربران بازی کالاف دیوتی که از نسخه موبایلی آن استفاده می‌کنند، لگ در بازی را گزارش داده‌اند. در صورتی که روش‌های رفع لگ و کاهش تاخیر بازی کالاف دیوتی موبایل را به شیوه درست اجرا کنید قادر هستید تا با ۶۰ فریم بر ثانیه بازی کالاف را انجام دهید.

گزینه ۴x MSAA را فعال کنید

یکی از مواردی که موجب ایجاد تاخیر در بازی کالاف دیوتی می‌شود، بستگی به گرافیک موبایلی کالاف دارد. شما با استفاده از این گزینه، می‌توانید گرافیک موبایلی بازی را بهینه سازی کرد و اینگونه عملکرد بازی ارتقا پیدا می‌کند. افرادی که برنامه کالاف را توسعه داده‌اند، برای اینکه کاربران تنظیمات اندروید خود را دستکاری نکنند، این گزینه را پنهان کرده‌اند. البته فعال کردن این گزینه، معایبی نیز خواهد داشت؛ مثلاً باعث می‌شود که شارژ باتری شما سریع‌تر از حد معمول تمام شود و یا پردازشگر موبایل کمی گرم شود که از نظر برخی از گیمرها این معایب، در مقابل لذت بازی با لگ پایین ارزش دارد.

تنظیمات داخل بازی کالاف را برای تقویت FPS انجام دهید

برخی از تنظیمات داخل بازی به شما کمک می‌کند تا بتوانید بازی با حداقل کاهش تاخیر را تجربه کنید. تنها کافی است تا از تنظیمات بازی گزینه‌های زیر را فعال کرده و بازی را ادامه دهید.

  1. کیفیت گرافیک را روی پایین قرار دهید.
  2. عمق میدان را غیر فعال کنید.
  3. حالت گرافیکی درون بازی را بر روی گزینه استاندارد فعال کنید.
  4. نرخ فریم بالا را انتخاب نمایید.

عنوان رفع تضمینی لگ بازی کالاف

برای رفع لگ کالاف دیوتی موبایل Game Booster را نصب کنید.

Game Booster از طریق مختلفی می‌تواند لگ بازی کالاف را به حداقل ممکن کاهش دهد. یکی از اقداماتی که Game Booster انجام می‌دهد این است که برنامه‌هایی که به صورت غیر فعال در پس زمینه در حال اجرا هستند را می‌بندد، میزان مصرف حافظه را پاک می‌کند و اینگونه می‌تواند روی سرعت عملکرد بازی تاثیر قابل توجهی داشته باشد. برای این منظور شما می‌توانید از فروشگاه گوگل پلی این برنامه را در کادر جستجو سرچ کرده و آن را دانلود کنید، این برنامه به صورت خودکار تمام بازی‌هایی که در روی گوشی خود نصب کرده‌اید را جستجو می‌کند. شما باید از جستجوهای این برنامه، بازی کالاف را انتخاب کرده و آن را اجرا کنید. این نرم‌افزار یکی از بهترین راه‌ها برای رفع لگ و بهبود بازی کالاف است. البته لازم است بدانید که لگ برای کالاف وارزون موبایل هم اتفاق میوفتد و کسانی که سی پی کالاف دیوتی وارزون موبایل خریداری کرده اند، مدام نگران از دست رفتن سی پی های خود هستند.

برنامه GemerBox را نصب کنید

یکی از روش‌های دیگر برای کاهش تاخیر در بازی کالاف دیوتی این است که از برنامه‌های جانبی کمک بگیرید. شما می‌توانید ابتدا اپلیکیشن GemerBox دانلود و آن را روی دستگاه خود نصب کنید. سپس از صفحه اصلی این اپلیکیشن، از منو گزینه CPU Governer را کلیک کرده و این گزینه را برای کیفیت به عملکرد تغییر بدهید. برای تغییر دادن تنظیمات گرافیکی، باید روی گزینه Graphics Resolution کلیک کنید و تنظیمات مربوط به عملکرد را روی ۴۸۰p، برای نرمال روی ۷۲۰p HD و برای کیفیت بازی روی ۱۰۸۰p FHD قرار دهید. در انتها با کلیک روی GemerBox Engine، حالت بازی روی عملکرد تنظیم کرده و از همین برنامه بازی کالاف را راه‌اندازی کنید تا یک بازی بدون لگ را تجربه نمایید.

اپلیکیشن‌های غیر ضروری را حذف نمایید

از آنجا که بازی کالاف یک بازی سنگین محسوب می‌شود، بنابراین هر چقدر حافظه رم شما کاهش پیدا کند، فضای بیشتری برای اجرای بهتر این بازی برای شما فراهم می‌شود. بنابراین یک راه حل این مشکل این است که اپلیکیشن‌های غیر ضروری را از گوشی خود حذف کنید، چون برای نصب و اجرای بازی کالاف، شما نیاز به حداقل ۲ گیگابایت حافظه رم دارید. بنابراین حتماً با حذف برنامه‌های غیر ضروری، بازی پرسرعت‌تری را تجربه کنید.

برنامه‌های پس زمینه را غیر فعال کنید

برخی از اپلیکیشن‌های موبایلی به این صورت هستند که بعد از اینکه شما از آن برنامه خارج می‌شوید، در پس زمینه اجرا می‌شوند. این برنامه‌ها می‌توانند علاوه بر افزایش میزان مصرف باتری، کاهش فضای حافظه را نیز به همراه داشته باشند. بنابراین شما با غیر فعال کردن برنامه‌های پس زمینه، فضای کافی برای بازی کالاف را در اختیار خواهید داشت و سرعت بازی را بهبود می‌بخشید.

پاک کردن کش را فراموش نکنید

کش به مقدار حافظه‌ای گفته می‌شود که بعد از هر بار اجرا کردن و بستن برنامه‌ها یک بخشی از حافظه موبایل را اشغال می‌کند. بنابراین شما می‌توانید با پاک کردن این حافظه پنهان، فضای رم خود را ارتقا داده و بازی بهتری را تجربه کنید. برای این منظور می‌توانید به تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید. روی برنامه مورد نظر کلیک کرده و کش برنامه را پاک کنید. بهتر است بعد از پاک کردن گوشی را مجدداً راه‌اندازی کرده و بازی کنید.

بازی و سیستم خود را به روز رسانی کنید

گاهی لگ در بازی به خاطر عدم به روز رسانی سیستم و یا بازی کالاف دیوتی است که در این صورت شما می‌توانید با یک نت پرسرعت بازی و سیستم خود را به روز رسانی کرده و سپس مجدداً کالاف دیوتی را اجرا نمایید.

عنوان رفع تضمینی لگ بازی کالاف

پاک کردن برنامه ای که ایجاد تداخل می‌کند

گاه ممکن است شما بعد از نصب یک اپلیکیشن در گوشی خود، متوجه لگ در بازی شوید که در این صورت چاره‌ای جزء حذف آن نرم‌افزار نخواهید داشت.

کلام آخر

لگ در بازی کالاف می‌تواند یکی از مشکلاتی باشد که بازی را بسیار خسته کننده می‌کند و خیلی از گیمرها را از بازی سرد و دل زده نماید. در این مقاله راهکارهای موثری برای کاهش رفع تضمینی لگ بازی کالاف ارائه کردیم شما میتوانید برای رفع لگ، به دنبال راه حل هایی در حوزه پینگ کالاف نیز باشید با بهینه سازی تنظیمات کالاف دیوتی موبایل یک پروپلیر شوید و نوب نباشید.

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محل تبلیغات اختصاصی

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

محل تبلیغات اختصاصی

جایگاه تبلیغات

محل تبلیغات اختصاصی

محل تبلیغات اختصاصی

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات