جایگاه تبلیغات

عملکرد ناامیدکننده The Lamplighters League از زبان سازندگان بازی

  • ۱۴۰۲-۰۷-۲۱
  • ۴ بازدید
عملکرد ناامیدکننده the lamplighters league از زبان سازندگان بازی

به‌نظر می‌رسد که بازی The Lamplighters League از استودیوی پارادوکس اینتراکتیو با وجود عرضه در گیم پس به هیچ وجه انتظارات سازندگان آن را برآورده نکرده است.

بازی ماجراجویی تکنیکال The Lamplighters League، آخرین پروژه استودیوی Paradox Interactive، سازنده بازی Harebrained Schemes است که حدود یک هفته‌ی پیش منتشر شده و تاکنون با استقبال معمولی منتقدان و مخاطبان خود مواجه شده است. حالا استودیوی پارادوکس اینتراکتیو در نشست خبری جدیدی که در ارتباط با این بازی برگزار شده، درباره وضعیت درآمدزایی این بازی و افق دیدگاه آن‌ها راجع به آینده‌ی آن اظهاراتی را مطرح کردند که وضعیت نه چندان جالب آن را نشان می‌دهد.

این بازی که در اسفندماه سال گذشته معرفی شده بود، در سبک استراتژی و تاکتیکی با الهام از سری XCOM ساخته شده است. The Lamplighter’s League با مضمون ماجراجویی‌های کلاسیک و اکشن روایت شده و گیم‌پلی آن روی مخفی‌کاری به‌عنوان مکانیسم اصلی خود تمرکز دارد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به‌جای وارد شدن به یک نبرد اکشن، از میان دشمنان عبور کنند و از درگیری در امان بمانند.

در این اظهارات گفته شده که بازی The Lamplighters League در حال زیان زدن به وضعیت مالی شرکت بوده و این وضعیت برای چهارمین دوره سه‌ماهه سال مالی این شرکت ادامه دارد. با وجود عرضه بازی در سرویس ایکس باکس گیم پس و تأثیر مثبت آن روی تعداد بازیکنان فعال بازی، وضعیت فروش و درآمدزایی آن با شرایط ایده‌آل فاصله دارد. با کنار هم گذاشتن این شرایط و نظرات متوسط منتقدان درباره آن، یک ضرر مالی سنگین معادل ۲۴۸ میلیون کرون سوئد (حدود ۲۲.۵ میلیون دلار آمریکا) برای سازندگان این بازی اجتناب ناپذیر است.

گیم پلی بازی the lamplighters league

فردریک وستر، مدیرعامل استودیوی پارادوکس در اینباره می‌گوید: «با اینکه ما شاهد افزایش متوسط بازیکنان فعال بازی در سرویس‌های اشتراکی هستیم، پذیرش اقتصادی این محصول بیش از حد ضعیف بوده و منجر به ناامیدی بزرگی برای سازندگان آن شده است. پروژه‌های گیمینگ به‌طور طبیعی سرمایه‌گذاری پرریسکی محسوب می‌شوند، اما نهایتاً ما نتوانستیم در سطحی که باید عملکرد خود را نشان دهیم. اتفاق دردناکی است اما باعث می‌شود تا بیشتر برای بالا زدن آستین‌هایمان و تلاش بیشتر اشتیاق پیدا کنیم.»

توسعه بازی‌های ویدیویی بدون شک تجارت پرریسکی است و اگر هریک از جوانب تبلیغات، بازاریابی و بازخورد منتقدان و مخاطبان نسبت به بازی کمتر از سطح ایده‌آل باشد، همیشه احتمال چنین شکست‌هایی وجود دارد. استودیوی پارادوکس اینتراکتیو در نظر دارد تا در آینده بازی Cities: Skylines 2 و Star Trek Infinite را در سال جاری میلادی روانه بازار کند. لذا امید آن می‌رود تا عملکرد این محصولات بسیار بهتر از Lamplighters League بوده و این استودیوی شناخته شده را به روند موفقیت‌های خود برگرداند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با مجله اینترنتی بازی نیوز و سایر کاربران در میان بگذارید.

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

محل تبلیغات اختصاصی

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

محل تبلیغات اختصاصی

جایگاه تبلیغات

محل تبلیغات اختصاصی

محل تبلیغات اختصاصی

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات