جایگاه تبلیغات

شرایط استفاده از خدمات

شرایط استفاده از خدمات

متن پیش رو توضیحی دربارهٔ شرایط استفاده از اپلیکیشن و وب‌سایت مجله اینترنتی بازی نیوز به آدرس bazi-news.com و تمام مطالب منتشر شده و ارائه شده به کاربران از طریق آن است.

استفاده از خدمات ما، به این معنی است که با این شرایط موافقت کرده‌اید. لطفاً برای آشنایی با شرایط استفاده از مجله اینترنتی بازی نیوز این سند را مطالعه کنید و چنانچه سؤالی برایتان پیش آمد خوشحال می‌شویم با ما تماس بگیرید.

شرایط لازم

محدودیت سنی: برای ایجاد حساب کاربری و خواندن مطالب منتشر شده از طریق مجله اینترنتی بازی نیوز لازم است بالای ۱۸ سال داشته باشید. اگر زیر ۱۸ سال دارید، لطفاً از والدین یا قیم قانونی خود بخواهید حساب کاربری ایجاد کنند و بر فعالیت شما نظارت داشته باشند.

نیازمندی‌های اولیه کاربری: برای استفاده از سرویس‌های ما، به دستگاهی نیاز است که نرم‌افزاری سازگار و دسترسی به اینترنت فعال داشته باشد. این دو عامل بر کیفیت عملکرد و نحوهٔ مطالعه شما کاربران در مجله اینترنتی بازی نیوز تأثیر می‌گذارند. شما می توانید کلیه اخبار را از مجله اینترنتی بازی نیوز بدون هیچگونه پرداخت و به صورت رایگان مطالعه کنید و به فیلم های منتشر شده در مجله اینترنتی بازی نیوز از طریق وبسایت و اپلیکیشن مجله اینترنتی بازی نیوز نیز میتوانید دسترسی داشته باشید

هزینه استفاده: مجله اینترنتی بازی نیوز پلتفرمی کاملا رایگان است و شما برای خواندن مطالب روز در زمینه ی دنیای بازی و استفاده از این برنامه روی دستگاه خود، متحمل هیچ هزینه‌ای نخواهید شد.

کاربران بین‌المللی: تمامی فعالیت ها در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و کلیه مطالب به صورت‌ فارسی در اپلیکیشن و وب سایت مجله اینترنتی بازی نیوز انتشار داده می شود

حساب کاربری مجله اینترنتی بازی نیوز 

برای استفاده از برخی سرویس‌ها و دسترسی به تمامی خدمات مجله اینترنتی بازی نیوز، لازم است حساب کاربری ایجاد کنید که مستلزم این است که بالای ۱۸ سال داشته باشید.

برای ایجاد حساب کاربری در مجله اینترنتی بازی نیوز، ثبت ایمیل ضروری است. می‌توانید نام کاربری را به دلخواه انتخاب و نظرات خود را دربارۀ مطالب انتشار داده شده در اپلیکیشن و وب سایت مجله اینترنتی بازی نیوز با همین نام ثبت کنید اما در صورتی که نام کاربری شامل موارد زیر شود، نظر کاربر نمایش داده نخواهد شد:

  • حاوی دریافت و انتشار اطلاعات تماس با کاربر دیگری باشد. (از جمله شماره تلفن و ایمیل، آدرس سایت و آیدی تلگرام شخصی و یا لینک و دیگر شبکه‌های اجتماعی)
  • شامل الفاظ رکیک یا توهین‌آمیز باشد.
  • برنامه یا سایت‌های دیگر را تبلیغ کند.

در نظر داشته باشید مسئولیت مطالعه مطالب انتشارداده شده از وب سایت مجله اینترنتی بازی نیوز و به طور کلی تمامی فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری هر کاربر صورت می‌گیرد بر عهده شخص اوست و مجله اینترنتی بازی نیوز هیچ مسئولیتی در این‌باره ندارد.

به همین دلیل لازم است در حفظ حساب کاربری خود، تمامی موارد امنیتی را رعایت کنید. برخی از این موارد را برمی‌شماریم:

  • از دستگاه‌های متفرقه وارد حساب کاربری خود نشوید.
  • به محض تغییر شماره تلفن همراه، شماره جدید را در حساب خود از طریق تیکت برای کارشناسان ارسال کنید و پیش از تغییر، شمارهٔ قبلی را واگذار نکنید.
  • هر زمان که متوجه استفادهٔ غیرمجاز از حساب کاربری خود در مجله اینترنتی بازی نیوز شدید، حتماً با ما تماس بگیرید.

قوانین و مقررات 

قوانین و مقررات مجله اینترنتی بازی نیوز، که در این بخش قابل مشاهده است، رویکرد مجله اینترنتی بازی نیوز را در این‌باره به صورت شفاف توضیح می‌دهد. این قوانین و مقررات بخشی از شرایط استفاده از سرویس‌های مجله اینترنتی بازی نیوز را تشکیل می‌دهد.

محتوا

تمامی متون، طرح‌های گرافیکی، رابط کاربری، رابط بصری، عکس، علائم تجاری، در مجموع “محتوا”، از جمله ساختار، انتخاب، هماهنگی، بیان و تنظیم مطالب و محتوای موجود در سایت و برنامه متعلق به مجله اینترنتی بازی نیوز است.

بعضی از محتوای متنی که در مجله اینترنتی بازی نیوز منتشر می‌شوند متعلق به مجله اینترنتی بازی نیوز نیست و مسئولیت حقوقی آنها کاملاً با منابع خبر است. در مجله اینترنتی بازی نیوز محتوا معمولاً چهار بار بازبینی می‌شود تا مغایر با قانون و خط‌ مشی‌های مجله اینترنتی بازی نیوز نباشد.

ثبت نظر در مجله اینترنتی بازی نیوز 

ثبت نظر در صفحات مطالب موجود در مجله اینترنتی بازی نیوز در هر زمان امکان‌پذیر است. این نظرات حداکثر ۴ ساعت پس از ثبت آن، مورد بررسی قرار خواهند گرفت اما نظراتی که این موارد را شامل شوند، تأیید نخواهند شد:

استفاده از الفاظ رکیک

تبلیغ به نفع یا علیه سایر ناشرین در بخش نظرات

هر نوع محتوای متناقض عرف جامعه

نقض قوانین جمهوری اسلامی ایران

توهین به مقدسات، مقامات، اشخاص و قومیت‌ها

هرگونه تبلیغات

درج لینک و آدرس سایت‌های دیگر

درج شماره تلفن، ایمیل و اطلاعات تماس به عنوان نظر

درج نام کاربری افراد در سایت‌های مختلف مانند آی‌دی تلگرام و …

درخواست و دعوت به چت

درخواست و ارسال لینک فیلتر‌شکن و وی‌پی‌ان در ثبت‌ نظرات

درج نظرات غیر‌مرتبط با مطلب منتشر شده

نحوه پایان‌دادن به استفاده از حساب کاربری مجله اینترنتی بازی نیوز 

ما به صورت مستمر در تلاشیم که سرویس‌های خود را بهبود بخشیم، در همین راستا ممکن است ویژگی‌ها یا عملکردهایی را اضافه یا حذف کنیم، یا صرفاً محدودیت‌های آن را کاهش داده یا محدودیت جدیدی اضافه کنیم و همچنین ممکن است یکی از سرویس‌های خود را به‌طور کامل متوقف کنیم یا به حالت تعلیق در آوریم. تلاش مجله اینترنتی بازی نیوز تغییراتی در جهت رضایت کاربران است اما تصمیم به ادامهٔ استفاده از حساب کاربری تغییر یافته با شخص شماست.

اگر تصمیم به عدم استفاده از حساب کاربری در مجله اینترنتی بازی نیوز گرفتید، حتماً با ما تماس بگیرید. پس از تماس، حساب کاربری شما مسدود می‌شود و دیگر برای هیچ شخص دیگری (حتی کاربر قبلی) قابل استفاده نخواهد بود. اما برخی اطلاعات مانند ثبت نظرات و مشخصات هویتی در حساب کاربری به دلایل قانونی قابل حذف نیست و در مجله اینترنتی بازی نیوز نگهداری خواهند شد.

سلب مسئولیت

ما در تلاش دائمی برای ارائۀ سرویسی دقیق و ایمن هستیم و امیدواریم بتوانیم با برطرف کردن نواقص، رضایت تمام کاربران را جلب کنیم اما جز مواردی که صراحتاً در این سند و اسناد مربوط به شرایط استفاده از مجله اینترنتی بازی نیوز ذکر شده، هیچ‌گونه تعهدی نسبت به سرویس‌های ارائه شده نداریم.

عواقب تخلف از شرایط

سوءاستفاده از سرویس‌های مجله اینترنتی بازی نیوز به هر شکل، استفاده از اختلال سرویس‌ها، استفاده از نرم افزار و بد افزار مخرب و جاسوسی، تلاش برای ورود به حساب‌ کاربری غیر از روش معمول برای کاربران، استفاده از ربات‌ها و هر نوع روش مخرب برای دسترسی به اطلاعات وب سایت، اپلیکیشن و محتویات آن از طریق هر سیستم و شبکه، ایجاد اختلال و تحمیل بار اضافی به هر یک از سرویس‌ها و سرورهای مجله اینترنتی بازی نیوز ممنوع است و مجله اینترنتی بازی نیوز درصورت مشاهدهٔ چنین فعالیت‌هایی از راه‌های قانونی، مورد را پیگیری می‌کند.

استفاده از سرویس‌های مجله اینترنتی اینترنتی بازی نیوز  در راستای نقض حقوق افراد و قانون جاری در کشور، ممنوع است و مجله اینترنتی بازی نیوز در این‌باره هیچ مسئولیتی ندارد.

در صورت تخلف از این شرایط مجله اینترنتی بازی نیوز حساب کاربر متخلف را مسدود می‌کند و مورد را به صورت قانونی پیگیری خواهد کرد.

اگر اقدامات لازم در این راه بلافاصله انجام نشد، به این معنی نیست که تخلفات را نادیده گرفته‌ایم یا از احقاق حقوق مطرح‌ شده دست کشیده‌ایم.

تغییرات این سند

مطالب ذکر شده در این سند دائمی نیستند و ممکن است با تغییر در سیاست‌های مجله اینترنتی بازی نیوز، دستخوش تغییر و تجدید نظر شوند. در صورتی که این تغییرات مهم باشند، از طریق حساب کاربری به همۀ کاربران اطلاع داده خواهد شد.

نظرات و اطلاعات

سؤالها، انتقادها و پیشنهادهای خود را از طریق ایمیل یا تلفن با ما در میان بگذارید. مطمئن باشید که در اسرع وقت به شما پاسخ می‌دهیم و از نظرات مفید شما در بهبود خدمات خود استفاده می کنیم.

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

جایگاه تبلیغات

تبلیغات ویدیویی

تبلیغات